🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادت نرود

(ثبت: 257130) اسفند 19, 1401 

 

به سراغم اگر آمدی
یادت نرود دبه ای آب و یک گلاب بیاوری
من پیش ترها در چشم انتظاری
رفته ام…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1401

    سلام و درود
    خدا قوت
    زیبا سروشی سروده اید. 🌺🌺🌺

    • فروغ گودرزی

      اسفند 19, 1401

      سلام و درود خدمت شما بزرگوار
      سپاسگزارم
      ممنون که به مهر خواندید

  2. طارق خراسانی

    اسفند 19, 1401

    دوباره دیده ی ما شد پُر آب ای بانو
    تو خود گلی و هم گلاب ای بانو

    سلام و درود

    الهی هیچگاه غمی سراغ خانه ی دل را نگیرد

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • فروغ گودرزی

      اسفند 19, 1401

      سلام از منه استاد
      متشکرم. به همچنین
      در پناه ایزد شاد باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا