🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یار مهریانم

(ثبت: 270308) خرداد 27, 1403 
یار مهریانم

#غزل-شماره ۲۲۰

بسمه اللطیف
یار مهربانم

گردیده شعر جاری این بار بر زبانم
تا با تو باز گویم از عشق بیکرانم

یک دم بیا و بنشین با من که در حقیقت
با من که می نشینی در اوج آسمانم

با چشم خویش بوسم چشمان پر ز نازت
در خواهشی که از تو دارند دیدگانم

می خواهمت همیشه از جان و دل عزیزم
هر آنچه خواهی از من از آن تو است جانم

نام تو در تداعی گردیده هر شب و روز
با نبض قلب تکرار ای مونس روانم

در وصف تو است شعر مهدی که بهترینی
هر چند قاصر است از توصیف تو بیانم

رویت چو لاله باد و زیباییت فزون تر
جاوید باد عشقت ای یار مهربانم

#مهدی_رستگاری
نوزدهم آبان یکهزار و چهارصد
خورشیدی
دهم نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی گروه «انجمن ادبی سرای شعر»

دفتر شعر روزگاران

۳۶۷

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا