🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یار یولینا گوزیم تیکیب هی باخارام گُذارینه

(ثبت: 270112) خرداد 16, 1403 
یار یولینا گوزیم تیکیب هی باخارام گُذارینه

یار یولینا گوزیم تیکیب هی باخارام گُذارینه
حُسنونی گورمگ ایسته رَم دورمیشام انتظارینه

آه بَدَنیم نِئجه اسیر شادلیق آمانیمی کسیر
آی اورگیم نه تَلَسیر من باخام آی عُذارینه

من اونی سُؤمیشم اَزل گورمه میشم اوندا هَزل
غمزه لی عِشوه لی گوزل من دوزرَم آزارینه

جلوه سی روحیمی تالیب غَمزه سی جانه اود سالیب
صبرو قراریمی آلیب قربانام اول نظارینه

تا کی جمالینی گورَم سخالیدیر ایدَرکرم
مهر و محبَت ایسترم من گئدرم بازارینه

هر نه کی ایسترم عَجول بیر دفعه ایله مَز ملول
هرنه دِئسه سوزی قبول من باخارام یازارینه

گوندَرَه بیر قدح ایچم یاخچی ایله پیسی سِئچم
جان اوراغیلا غم بیچَم ایسته سه کشتزارینه

ای صنمِ رهِ هُدی اسمیوی ایلرَم صدا
کیم جانین ایله مز فدا بیر بیله نازلی یارینه
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
چشم به راه یاردوخته ام و یکسره گذرگاهش را نگاه می کنم
در انتظار دیدن حُسن یار در مسیرِ راهش ایستاده ام

آه بدنم ازشوقِ دیدن یار میلرزد وشادی امانم را بریده
آه دلم چه عجله می کند تا من چهره ی ماهش را تماشا کنم

من از ازل او را دوست میدارم ودر او هیچ عمل زشت وناپسندی ندیده ام
زیبا روی باغمزه و با عشوه ایست. من تحمل ناز و کرشمه هایش را دارم

جلوه اش روحم را تالان کرده وغمزه اش شعله به جانم انداخته
صبرو و قرارم و از من گرفته قربانِ نگاه کردنش شوم

تا که جمالش را می بینم سخاوتمند است برای من کرامت می کند
مهر و محبت میخواهم من میروم به بازارش

هرچه که با عجله می خواهم میدهد حتی یک بار هم مرا ناراحت نکرده
هرچه که بگوید حرفهایش را قبول میکنم من هرچه بنویسد قبولش دارم
یک قدح می بفرستد بخورم وخوب و بد را ازهم تشخیص دهم
با داسِ جان غم می چینم اگر برای کشت زارش خواست

ای صنمِ رهِ هدی اسمِ تو میکنم صدا
کی جانش را فدا نمی کند به چنین یارِ مهربان و باعشوه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 16, 1403

    سلام‌

    عاشقانه ی ‌خیلی زیباست
    آفرین

    🌱🌹👏👏👏👏🌹🌱

    • فرامرز عبداله پور

      خرداد 17, 1403

      سلام و درود
      استاد طارق عزیز
      خیلی ممنون وتشکر
      ازحضور همیشه سبزتان
      🙏⚘🌺
      زنده باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا