🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا امام رضا (ع) دست بگیر …

(ثبت: 269820) اردیبهشت 31, 1403 
یا امام رضا (ع) دست بگیر …

یا امام رضا (ع) …

زائـری درمـانـده ام ، دستم بگیر
از نفس افتــــاده ام ، دستم بگیر

آمــــدم بـا اشتیاق تا جـان دهــم
جان نثاری ساده ام ، دستم بگیر

گــــوشه ای چشم انتظار دیـدنت
روبروت ایستاده ام ، دستم بگیر

از کـــویری آمـدم پر پیچ و خــم
دل به دریـا داده ام ، دستم بگیر

راه دوری آمــدم ، پـابــوس تـو
من به تو دل داده ام ، دستم بگیر

خــادمـانت می زنند نقــــــاره ها
این من و سجاده ام ، دستم بگیر

جرعـه ای نوشیدم از آب حــرم
یا علـی سر داده ام ، دستم بگیر

گـوشه ای ، آقا کبوتر ها را من
نذری گندم داده ام ، دستم بگیر

دیده گـــریانم خـجل مـن پـر گنه
کاروان جا مانده ام ، دستم بگیر

عاشقـم آقــا ،دارم پـر می کشم
مستم و این باده ام ، دستم بگیر

بر ضریحت دست من آخر رسید
در صفت آمــاده ام ، دستم بگیر

ضامن آهــــو رضا ، شرمنده ام
این نگـاه سـاده ام ، دستم بگیر

طـاهـری ، گفتا به عشقت آمـدم
مـن پیغمبر زاده ام ، دستم بگیر

***
شاعر: میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 31, 1403

    درود بر شما🌺

  2. مهدی سیدحسینی

    خرداد 5, 1403

    درود بر شما
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا