🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر های من (در روز قلم تقدیم به شما ) …

(ثبت: 270788) تیر 13, 1403 
شعر های من (در روز قلم تقدیم به شما ) …

شعر های من …
(در روز قلم با عشق از دل تقدیم می شود)

شبا که من میخوابم
کتاب شعرام بازه
ترانه ها بیدارن
با رنگ و بوی تازه

شعرا لونه میسازن
تو جنگل کتابم
واژه ها با قلقلک
نمی ذارن بخوابم

وقتشه بیدار بشم
اونا رو آروم کنم
با نظم و لالایی شون
شعرمو تموم کنم

اون لحظه های اول
یه خورده دلگیر میشم
تو چیدن واژه ها
بدجوری درگیر میشم

واژه ها مهمون شدن
اومدن از راه دور
قلم یهو بوسه زد
بر دل دفتر چه جور

نوشته زیر دستام
نم نم بارون میشن
دفتر من خیس میشه
این پلکا داغون میشن

کاغذا خط خطی شد
واژه چقد زیاده
آخه می خوام بسازم
یه شعر خوب و تازه

عجب صفایی داره
ترانه ها رو خوندن
هیچی واسم مهم نیس
فقط پی شون موندن

واژه ها آروم شدن
دیگه باید بخوابم
فردا بازم ثبت میشه
شعری لای کتابم

بیا بخون شعرامو
رفیق تنهایی ام
یه خورده آروم بشه
این دل نوپایی ام

شاعر: میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. سعید

    تیر 13, 1403

    سلام بر طاهری بزرگوار
    عالی بود بر شما هم روز قلم مبارک .
    مانا باشید و شاعر بمانید

  2. رضا خوشبخت

    تیر 13, 1403

    با سلام خدمت طاهری عزیز
    کار خوبی بود و دلنشین
    سلامت باشید

  3. عاطفه ملایی

    تیر 13, 1403

    شعرا لونه میسازن
    تو جنگل کتابم
    واژه ها با قلقلک
    نمی ذارن بخوابم

    موفق باشید

  4. درودبرشما
    بردل نشست

  5. حمید گیوه چیان

    تیر 13, 1403

    درود بر شما جناب طاهری عزیز
    روز قلم بر شما هم مبارک.
    و یک پیشنهاد

    نوشته‌هام زیر دست
    نم‌نم بارون میشن…

    چون (نوشته) مفرد است و (میشن) جمع.

    گستاخیم را ببخشید.
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺

  6. امیر راهین

    تیر 13, 1403

    درود رورتان نیکو و پر قلم باد روز قلم برشما مبارک

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا