🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حسین(ع)

(ثبت: 241132) مرداد 20, 1400 
یا حسین(ع)

یا حسین(ع)

شوم در دو عالم فدایت حسین
دمادم صدا می زنم من حسین

#مجید_محمدی
#تک_بیت
#یا_حسین

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 20, 1400

    سلام

    درودتان

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • مجید محمدی

      مرداد 20, 1400

      سلام و درود بر شما استاد عزیز ممنونم از شما🌹🌹🙏🙏

  2. مجید محمدی

    مرداد 20, 1400

    سلام و عرض ادب ممنونم از لطفتون
    در پناه اهل بیت همواره باشید🙏🙏🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 21, 1400

    سلام و درود
    احسنت

    • مجید محمدی

      مرداد 25, 1400

      درود بر شما سپاسگزارم🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا