🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا علی

(ثبت: 214026) شهریور 6, 1398 
یا علی

ساعت قلبم

منظم می‌زند

شبیه گرینویچ

وقتی

عقربه هایش

نام تورا

به یدک می کشند

یاعلی..

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 6, 1398

    سلام و درود

    به به
    لذت بردم
    یاعلی عزیز

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • هادی بیابانی

      شهریور 7, 1398

      سلام استاد عزیز
      ممنون از محبت شما
      علی نگهدارت باشه
      نگاه خود همیشه در کنار شما باشه 🙏🌹💙

  2. ولی اله بایبوردی

    شهریور 6, 1398

    سلام و درود

    صفحه یِ ساعت نام محمّد ” ص “عقربه اش نام ” علی ” ثانیه شمارش اولیاء الله …

    آفرین..

    تقدیمی : 💐

    نام تو از عمق دل گردد بیان
    ای علی ،نامت زبانزد بینمان

    شیرِ حق بودی ،عدالت را علی
    شیرِ خورشیدی به الّلهی عیان

    ولی اله بایبوردی

    06 / 06 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

    • هادی بیابانی

      شهریور 7, 1398

      سلام استاد عزیز
      ممنون از محبت شما
      یه دنیا تشکر بابت تقدیمی زیبا🙏💙🌹

  3. حامی شریبی

    شهریور 6, 1398

    سلام
    شعر مصداق حرفی ست که بر دل می نشیند
    و
    شعر تو
    چه
    بر دل نشست گرامی و متین
    درودتان باد

    • هادی بیابانی

      شهریور 7, 1398

      سلام استاد عزیز
      ممنون از محبت شما
      باعث افتخار هست شعرم به دل پر از مهر شما نشست
      حضورتان سبز 🙏💙🌹

  4. هادی بیابانی

    شهریور 7, 1398

    درود بر شما خانوم تمدن خواه
    ممنون به خاطر حضور سبزتان
    افتخار هست شعر این حقیر مورد پسند شما شاعر محترم قرار گرفته و تشکر فراوان به خاطر دعاهای زیبایی که کردید
    موفق باشید 🙏🌹💙

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا