🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 0020

(ثبت: 3745) فروردین 9, 1396 

خدایان
خدایان آسمان
قربانگاه
قربانگاه زمین
و بندگان
بندگانی چون ما

ایشان طالب قدرت
زمین تشنه خون
ما سرخورده
سر از پای ناشناخته
گول و بی دانش

نوزاد
نوزاد بکر اندیشه قربان می کنیم
سرخوش
شاد از همدستی ایشان
خواستار شراکت آفرینش

ناخواسته
ناهنگام
مقطوع النسل
بی آینده
بی فرجام می شویم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):