🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 0025

(ثبت: 3906) اردیبهشت 2, 1396 

سرخ و سپید
زرد و سبز
هفتاد رنگ و فریبکار می شوم
تو
افتاده در ره بازگشت
غبارآلود
خسته بار تنهایی
آسودگی را مهمانخانه ای طلب خواهی کرد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):