🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 059

(ثبت: 4175) خرداد 13, 1396 

نه بر آسمان
 که نظرگاهی  بلند داشت
 نه بر زمین
که در خویش وامانده بود
بر اندیشه پیچیدم
گردباد گونه
درخور یک آفرینش
جهانی پدید آمد
نو شدم
من شدم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):