🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 071

(ثبت: 4297) خرداد 29, 1396 

نابخردانه فرزانه می شوم
اندیشه دیروز
گذر امروز
امید فردا واهی است
خلاصه می شوم در سخنی نو
مرد بودن
مردانگی می خواهد
گربه هم سبیل دارد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):