🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 267392) بهمن 8, 1402 

 

یک بار هم دوست داشتنت را به رُخم بکش.
بگذار قند در دلم آب شود.
چه میدانم
شاید فردا آمدند و گفتند، تمام شد!
زندگی را می گویم.!
کمی آمدن بلد باش.
بیا دوست داشتنمان را
به تعویق نیندازیم.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۱/۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    بهمن 8, 1402

    درود بر شما پیام زیبایی دارد👏👏👏💐💐💐

  2. احمد محسنی اصل

    بهمن 8, 1402

    درود بر شما بانو 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا