🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی علیرضایی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار علی علیرضایی

کبوتر

علی علیرضایی 12 مرداد 1396

گدای همت بی حد قیصری شده ام

کلاغ آمدم ، اکنون کبوتری شده ام

بحر طویل

خوانش: 457

سپاس: 0

شهرزاد

علی علیرضایی 21 اسفند 1394

وسط کافه نادری بودم

گیج در عمق آخرین بن بست

مثنوی چهارپاره

خوانش: 858

سپاس: 8

تعداد نظر: 10

شب به شب …

علی علیرضایی 27 دی 1394

شب به شب بی اجازه خوابم رفت

پیش چندین عروسِ مشکی پوش

مثنوی چهارپاره

خوانش: 1018

سپاس: 8

تعداد نظر: 13

بهشت زهرا

علی علیرضایی 24 دی 1394

داغ و ساکت ، بدون دغدغه ای

می پزد توی آشپزخانه

مثنوی چهارپاره

خوانش: 1089

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

مسیحا

علی علیرضایی 17 دی 1394

می خورد توی سرم پتک تو ، رسوای تو ام

[ترسِ دلدادگی ام] ؛ معنی حاشای منی

خوانش: 624

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

آخرین نوشته های ادبی علی علیرضایی

کتاب "کابوس های بیداری"

علی علیرضایی 16 اردیبهشت 1395

سلام به دوستان عزیز

کتاب بنده با عنوان “کابوس های بیداری” توسط انتشارات مهرآفرید به چاپ رسید

خوانش: 993

سپاس: 2

تعداد نظر: 1