🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب به شب …

(ثبت: 574) دی 27, 1394 

شب به شب بی اجازه خوابم رفت
پیش چندین عروسِ مشکی پوش
خواب من را گرفته از چشمم
دختری ناشناس ؛ بی آغوش

لمس تن ها و بوسه بر لب ها
مثل تکرار عادتی غمگین
سایه ی دختری سپید اما
می شود رعد و برق آهنگین

روز و شب شعر و قصه می گفتم
ظاهرا عشق و باطنا ماتم
رد پایی عجیب و نامرئی
راه افتاده بین ابیاتم

گوشی ام تا همیشه مشغول است
دست من روی دکمه ماسیده
یک نفر ؛ وصل می کند خط را
زنگ گوشم به قلب خوابیده

گفتن لفظ “دوستت دارم”
پیش هر کس ؛ بدون احساسات
کنج شطرنج هرشبم آمد
دختری توی نقش یک رخ :مات!

دختری که … چرا نمی بینم؟
داغ و کفری شدم ؛ سیاه از دود
“ما عرفناکِ حق معرفتک”
لای این بیت ؛ شرکِ مخفی بود

دختری در خیال و رویا ها
دختری که تو بودی و هستی
جانِ شعرم ؛ بیا و پیدا شو
قبل اتمامِ حالتِ مستی

نظرها 13 
  1. دختری در خیال و رویا ها
    دختری که تو بودی و هستی
    جانِ شعرم ؛ بیا و پیدا شو
    قبل اتمامِ حالتِ مستی

    عالی بود. بینظیر

    دلمریزاد 

  2. طارق خراسانی

    دی 28, 1394

    گوشی ام تا همیشه مشغول است
    دست من روی دکمه ماسیده
    یک نفر ؛ وصل می کند خط را
    زنگ گوشم به قلب خوابیده

    سلام علی جان

    شک ندارم که شما یکی از شاعران بزرگ سرزمینم می باشید

    در محضرت می آموزیم

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………….

  3. سلام

    فوق العاده زیبا و نوست

    حسادت نمی کنم

    غبطه می خورم

  4. سلام و درود بر شما خیلی زیبا بود ممنون 

  5. سوگند صفا

    دی 28, 1394

    سلاااااااااام و درود و احسنت…‌.

    بارها و بارها این شعرتونو خوندم و لذت بردم

    موفق باشین….

    یاحق

    • علی علیرضایی

      دی 29, 1394

      سلام

      به خاطر همین لطفتون گذاشتمش اینجا

  6. سلام برام تازگی داشت

  7. نگار حسن زاده

    دی 30, 1394

    سلام جناب علیرضایی

    یکی از شعرهای بسیار زیباتون بود

    مرحبا

    موفق باشید

  8. عسل رادمنش

    بهمن 2, 1394

    سلام شاعر گرامی

    خیلی خوب بود

    مرحبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا