🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های کاوه ایزدیار

 

شیخ و زن

خوانش: 441

سپاس: 0

 

برای توی کوچه رقصیدن

خوانش: 1776

سپاس: 2

خانه ات را باد برد

تو هنوزم نگرانِ وزشِ باد، در موی منی !؟

خوانش: 5160

سپاس: 3

گفت و گو با بیداد خراسانی

خوانش: 2548

سپاس: 0

شاعر: جواد بنی اسد

 

خوانش: 250

سپاس: 1

ای خسته از جماعتِ غرقِ ریا حسین

خوانش: 582

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست

خوانش: 649

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

پیرمردی، مفلس و برگشته بخت

روزگاری داشت ناهموار و سخت

خوانش: 574

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

گر نباشد حیا و درک و شعور

خوانش: 7907

سپاس: 1

 

یک تَن شُکوهِ رزمِ تورا شایگان نگفت

خوانش: 2004

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

 

دوبـاره دلـم زد به دریـای خون      یله عقل من شد به ‌طرف جنون

خوانش: 23872

سپاس: 2

تعداد نظر: 2