🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی شفیقه قدیرزاده
تاریخ تولد: 13470111
جنسیت: زن
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین اشعار شفیقه قدیرزاده

…..

شفیقه قدیرزاده 21 اسفند 1394

تک بوته یاس از ستم ها افسرد

پرپر شده بود و بغض خود را می خورد

رباعی

خوانش: 638

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

سپید روسیاه

شفیقه قدیرزاده 25 بهمن 1394

ناخواسته سوی شهر راهی شده برف

پیراهن طفل بی پناهی شده برف

رباعی

خوانش: 922

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

یا فاطمه معصومه (س)

شفیقه قدیرزاده 30 دی 1394

معصوم ترین خواهر مهتاب او بود

هم معنی آسمان بیتاب او بود

رباعی

خوانش: 516

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

می آید….

شفیقه قدیرزاده 25 آذر 1394

در گوش گل لاله بگو می آید

بر حسرت هر ساله بگو می آید

رباعی

خوانش: 714

سپاس: 9

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2