🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می آید….

(ثبت: 371) آذر 25, 1394 
می آید….

در گوش گل لاله بگو می آید
بر حسرت هر ساله بگو می آید
تسبیح انار نذر کردم 
یلدا…
با خون دل و ناله….
بگو…
می آید؟؟؟
************
عصر است و دلم غصه و ماتم دارد
چشمان ترم بارش شبنم دارد
جمعه ست و جهان منتظر اما افسوس
این جاده جمکران تو را کم دارد