🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا فاطمه معصومه (س)

(ثبت: 596) دی 30, 1394 
یا فاطمه معصومه (س)

معصوم ترین خواهر مهتاب او بود

هم معنی آسمان بیتاب او بود

در حجب و حیا نمونۀ زهرا و

ارزنده ترین نگین کمیاب او بود

**************************

معصوم ترین حدیث دلداری بود

آنقدر که شهرۀ فداکاری بود

هرچند میان شهر قم می تابید

در هر نفسش عطر رضا جاری بود

نظرها 13 
  1. دینا پاکزاد

    بهمن 1, 1394

  2. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1394

    سلام خانم  قدیر زاده بزرگوار

    براستی باید به وجود شما که مادر نمونه و اسوه فداکاری و تقوا و مروت هستید بالید.

    خوشحالم در دامان شما شاعران بزرگی پرورش یافته اند.

    امروز عصر فومن  بودم و در گوشه ی باغ دسته ای گل نرگس روییده بود که  آن همه از یک پیاز تکثیر شده بودند و دقیقاً مانند شما که از  داما ن گهر بار تان  شاعران و هنرمندان  پرگهری  سر از وادی شرافت و عشق و معرفت و هنر در آورده اند.

     سلامتی کامل تان را هماره  از خداوند سبحان  آرز ومندم.

  3. سمانه تیموریان

    بهمن 1, 1394

  4. سوگند صفا

    بهمن 1, 1394

    سلاااااام و عرض ادب و احترام بانووووی گرامی

    خیلی خیلی خوش آمدین به سایت پدر عزیزم….

    شعرتون هم که دل همه رو راهی قم و مشهد کرد

    زنده باشین

    در پناه حق

  5. نگار حسن زاده

    بهمن 2, 1394

    سلام مامان نازنینم

    رباعی های بسیار ناب و زیبایی بود

    سپاس از قلم هنرمندت

    دوستت دارم…بی اندازه

         

  6. عسل رادمنش

    بهمن 2, 1394

    سلام مهربان بانو

    خیلی زیبا بودند هردو

    رباعی رو عالی می نویسید و باید به نگار بگم وساطت کنه بیام پیشتون برای آموزش دیدن 

  7. حمیدرضا نادری

    بهمن 2, 1394

    سرکار خانم قدیر زاده پاینده باشید

  8. درود بر شما

    هردو کار خوب بودند ولی من دومی را بیشترپسندیذم