🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی میلاد همتی زاد
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

من "مهجورم"

آخرین اشعار میلاد همتی زاد

تُ

میلاد همتی زاد 24 آذر 1400

 

تُ

سپید

خوانش: 300

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

آخرین نوشته های ادبی میلاد همتی زاد

درد

میلاد همتی زاد 28 آذر 1400

 

شهر را مه در آغوش کشیده بود

خوانش: 617

سپاس: 1