🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تُ

(ثبت: 243545) آذر 24, 1400 

 

تُ

ترنم تمام ترانه ی تمنای منی

از همه کناره گرفته‌م تا یادت را در خلوت به تماشا بنشینم

داشتنت را با کسی سهیم نخواهم شد حتی اگر سهم من از ُت خاطرت در خیالم باشد.

ای همه من در آیینه ی تقدیر نگاهم میکنی؟

بی تُ خزانزده ای شده‌ام در بهار.

باران برای من موسیقی بیقراری است

همه ی شهر قدمگاه قدم های خیالی من و توست

من

تُ

و یک شهر قدم زیر باران… .

کلامی نخواهم گفت غرق در اقیانوس آرام چشمانت،چشم به لبانت خواهم دوخت تا بپیچد نغمه ای که مدتهاست در گوش خاطرم زمزمه میشود.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 24, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند سروده ای
    . زیبا را خواندم
    . موفق باشید 🌿🌺🌿

  2. فریبا نوری

    آذر 24, 1400

    من

    تُ

    و یک شهر قدم زیر باران… .

    درودها🌺🌿🌺

  3. طارق خراسانی

    آذر 24, 1400

    ، سلام

    لذت بردم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

  4. درودها 🌷

  5. مریم عرفانیان

    آذر 27, 1400

    زیبا بود درودتان باد قلمتان نویسا
    بشخصه این تُ را خیلی دوسدارم هرچند در نوشته های خودم منتقد عزیزی نمیتواند درست بخواندش و ایرادش را میگیرد 😄

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا