🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علیرضا کامرانی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: دزفول
بیوگرافی:

شاعر و ترانه سرا
متولد تیرماه ۱۳۷۳
دزفول

ID Instagram :
alireza_kamrani_shear

آخرین اشعار علیرضا کامرانی

ای غم‌انگیزترین چیزم

علیرضا کامرانی 25 تیر 1401

 

ای غم‌انگیزترین چیزم!

غزل

خوانش: 102

سپاس: 2

سیزده کلاغ سیاه

علیرضا کامرانی 25 اسفند 1400

 

سیزده کلاغِ سیاه

غزل

خوانش: 134

سپاس: 3