🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی احمدرضا توجهي
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار احمدرضا توجهي

خيال واهي

احمدرضا توجهي 07 بهمن 1394

نگاه مي كني اما خيالِ واهي نيست ! 

جهان بدون حضورش ! به جز سياهي نيست !

خوانش: 3215

سپاس: 9

تعداد نظر: 8

گريه شب

احمدرضا توجهي 06 بهمن 1394

چه بي بهانه دلت پر كشيده است امشب

دوباره غم به دو چشمت رسيده است امشب

خوانش: 204

سپاس: 14

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 1