🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خيال واهي

(ثبت: 646) بهمن 7, 1394 
خيال واهي

نگاه مي كني اما خيالِ واهي نيست ! 

جهان بدون حضورش ! به جز سياهي نيست !

كنار ميروي از خاطراتِ عشقي كه

شُعارِ لك زده ي ِ رازِ يك تباهي نيست 

 چه قدر در خودت امشب به فكر برگشتي !؟ 

نجنگ! دخترِ قصه ! كه هيچ راهي نيست 

چه آهي از تهِ دل مي كِشي و مي داني ! 

براي قلبِ شكسته مجالِ آهي نيست

شبيه يك شب تار است عشق و بايد رفت  

ولي دريغ  از اين شب كه هيچ ماهي نيست! 

نترس ! روز رسيدن به عشق مي آيد

شبيه خواب ! ولي عشق ، اشتباهي نيست ! 

شبي كه منتظري مردِ قصه مي آيد 

نگاه مي كني اما خيال واهي … ؟ 

احمدرضا توجهي – بامداد چهاردهم تير ماه هزار و سيصد و نود چهار 

گرافيك شعرهاي شعر از پدرام راهبر و امير طبايي

نظرها
  1. اکبر قاسمی

    بهمن 8, 1394

    غزل موفقی ست

  2. زهره خسروی

    بهمن 8, 1394

  3. طارق خراسانی

    بهمن 8, 1394

    سلامی چو بوی خوش آشنایی

     از آقایان پدرام راهبر و امير طبايي عزیز بابت این تصویر زیبا  تشکر می کنم و با اجازه ی حضرتعالی در آلبوم شعر پاک آن را بایگانی خواهیم کرد تا همیشه آن را داشته باشیم.

    اما غزل فاخر شما را خواندم و لذت بردم و حضرتعالی از مفاخر وبسایت شعر پاک می باشید…

    در پناه خداوند سبحان شاد زی………………………………………………………….

  4. درود بر شما

    غزلی زیبا از شما خواندم

  5. عسل رادمنش

    بهمن 8, 1394

    درود جناب توجهی

    شعرتون رو در کانال شعرپاک خوندم.بسیار خوب ودلنشین بود.مانا باشید

  6. سوگند صفا

    بهمن 8, 1394

    سلاااام

    واقعا زیبااااست…

    دست مریزاد…

    زنده باشین و برقرار…

    یاحق

  7. نگار حسن زاده

    بهمن 9, 1394

    سلام و عرض احترام جناب توجهی گرامی

    اشعارتون همیشه زیبا و دلنشین و جذاب هستند

    لذت بردم

    درود بر شما