🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار احمدرضا توجهي

نگاه مي كني اما خيالِ واهي نيست ! 

جهان بدون حضورش ! به جز سياهي نيست !

خوانش: 3220

سپاس: 9

تعداد نظر: 8

چه بي بهانه دلت پر كشيده است امشب

دوباره غم به دو چشمت رسيده است امشب

خوانش: 205

سپاس: 14

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 1