🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی شریف شریفیان
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار شریف شریفیان

گریه ی بی صدا

شریف شریفیان 27 دی 1399

 

ای درد، ای رفیق همه سالهای من

خوانش: 347

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

مستزاد نان حلال

شریف شریفیان 26 دی 1399

 

هرکس که همانند من بی پر و بال است

مستزاد

خوانش: 639

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

سفردل

شریف شریفیان 11 بهمن 1394

 

ازمروه به صد عشق دویدیم صفارا

خوانش: 581

سپاس: 7

تعداد نظر: 8