🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفردل

(ثبت: 687) بهمن 11, 1394 

 

ازمروه به صد عشق دویدیم صفارا
تا وام کنیم از رخ تو مهر و وفارا

من زنده به امید امیدم کَرَمِ توست
شاید برهانی زغم این بی سَرُ پارا

من تشنه ی یک قطره ام از زمزم لطفت
یکسان همه سیراب کنی شاه و گدارا

تو کعبه ی آمالی ما دور تو گرد یم
تا از سر خود دور بریزیم هوا را

من سوی منا آمده ام این سر و این تو
تا سنگ زنم دشمن بی چون و چرا را

تن فاصله ی بین من و توست نخواهم
بر دار از این بین همه فاصله هارا