🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی رحمان شاهسواری کینگ
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

رحمان شاهسواری کینگ نویسنده و خواننده
خالق دلنوشته های ناب زندگانی ست.دوستدار ایران و ایرانی ست. فرزند ایران بزرگ است.
وی متولد سال1983 می باشد،
از او چندين کتاب گران بها وماندگار و اثر موسیقی فاخر،
وهزاران جملات قصار در سایت های معروف و معتبر منتشر گشته و مورد مقبول طرفدران علم و هنر گردیده است.

آخرین نوشته های ادبی رحمان شاهسواری کینگ

جملات کوتاه و مفهومی

رحمان شاهسواری کینگ 20 اسفند 1401

 

زندگانی زیبا را در خرابه های جهان مجوی

خوانش: 127

سپاس: 1