🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعتراف

(ثبت: 269378) اردیبهشت 7, 1403 

 

گرچه گفتنش برایم سخت‌ست،
اما در حضور ستاره‌ها
من ماه را دوست دارم.

#رها_فلاحی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نقدها
  1. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 7, 1403

    درود
    من در بیوگرافی شما چیزی ندیدم
    حال مانده ام؛ قلم رهای چند ساله را می‌خوانم🙂🙂🙂
    این عکس، رهای کوچک ماست؛ یا ؟؟؟
    اصلا من تراوشات ذهن چند ساله را خواندم؟؟؟

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 8, 1403

    ستاره ها قربون این ماه قشنگ و مهربون 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا