🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی آرزو بزن بیرانوند
تاریخ تولد: 1369/10/19
جنسیت: زن
شهر: ورامین
بیوگرافی:

Arezoo Biranvand ، نویسنده ، شاعر ، خواننده و ترانه سرا ، متولد سال 1992 در شهر Khoramabad واقع در ایران ، به همراه خانواده خود به همراه خانواده خود به Tehran نقل مکان کرد و در شهری به نام Vamin مستقر شد. دوران کودکی ، تحصیلات و ازدواج وی نیز در ورامین اتفاق افتاده است. اگر نام Mahshar666 را در Google جستجو می کنید ، می توانید آثار او را در بین کتابهایی که توسط او نوشته شده است ، یک کتاب ترسناک به نام "Wishes Impossible،آرزوهای محال ، انگشتان مادربزرگ من ، Khare varamin" و اشعار او به نام "Jang ، Fajae ، Khurshid ما" است. Tepesh "و ...