🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمدشفیع دریانورد
تاریخ تولد: 1365/03/01
جنسیت: مرد
شهر: جزیره هرمز
بیوگرافی:

اینجانب محمدشفیع دریانورد( اهل جزیره هرمز ) متولد اول خرداد ۱۳۶۵ و دارای مدرک کارشناسی مردم شناسی از دانشگاه ازاد قشم می باشم. ساکن جزیره هرمز ، شغل مغازه دار ، علاقمند به شعر گفتن و نویسندگی و در زمینه مردم شناسی نیز فعالیت دارم.

بنده سال ۱۴۰۲ با خانم منصوره نیک، رئیس انجمن شهر جزیره هرمز ازدواج نمودم.

کتابهایی که در زمینه شعر چاپ کردم تحت عنوان دل سپرده و دریای غم می باشد.

همچنین در زمینه مردم شناسی نیز کتابهایی به چاپ رسانده ام که عبارتند از ، فولکلور جزیره هرمز ، معرفی محلات جزیره هرمز ، معرفی اماکن مذهبی جزیره هرمز ، بررسی علل تحول الگوی جوانان هرمز.

کتابهایی نیز در زمینه مذهبی تحت عنوان زندگینامه امام هادی ( ع) - و کتابی با نام زنانی که درقرآن از آنان یاد شده است ،چاپ نموده ام.

کتابی تحت عنوان هفت داستان کوتاه آموزنده در سال ۱۳۴۲ نیز به چاپ رسانده ام.

همچنین کتابی به نام پیتزا در نقد فیلم جزیره رنگین به چاپ رسانده ام.

آخرین اشعار محمدشفیع دریانورد

خاک

محمدشفیع دریانورد 19 اردیبهشت 1403

 

از خاک آمدم، به خاک می‌روم

ترانه

خوانش: 26

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

آخرین نوشته های ادبی محمدشفیع دریانورد

ایثار

محمدشفیع دریانورد 28 خرداد 1402

مهران داوطلب شده بود تا در خانه سالمندان مشغول به کار بشود.

وقتی وارد خانه سالمندان شد، پیرمردی را دید که گوشه ای از باغ تنها نشسته؛ از مسئول خانه سالمندان در مورد آن پیرمرد سوال پرسید.

خوانش: 79

سپاس: 2

تعداد نظر: 2