🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حسین جعفری جرجافکی

.

شبی با دلخوری قصد نمازی بی وضو کردم

غزل

خوانش: 70

سپاس: 1

.

دلم با عکس تو حالی به حالی میشود

غزل

خوانش: 68

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

.

تو را توصیف میکردم که مَردم مرحبا گفتند

غزل

خوانش: 84

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 1

.

برایم عشقتان چون گوهری نایاب میماند

غزل

خوانش: 77

سپاس: 3

تعداد نظر: 1