🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حسین جعفری جرجافکی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: کرمان
بیوگرافی:
آخرین اشعار حسین جعفری جرجافکی

شبی با دلخوری قصد نمازی بی وضو کردم

حسین جعفری جرجافکی 04 مرداد 1402

.

شبی با دلخوری قصد نمازی بی وضو کردم

غزل

خوانش: 70

سپاس: 1

دلم با عکس تو حالی به حالی میشود

حسین جعفری جرجافکی 03 مرداد 1402

.

دلم با عکس تو حالی به حالی میشود

غزل

خوانش: 68

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

تو را توصیف میکردم که….

حسین جعفری جرجافکی 28 تیر 1402

.

تو را توصیف میکردم که مَردم مرحبا گفتند

غزل

خوانش: 84

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 1

مرا هنگام رفتن در بغل کردی ولی اینکار

حسین جعفری جرجافکی 27 تیر 1402

.

برایم عشقتان چون گوهری نایاب میماند

غزل

خوانش: 77

سپاس: 3

تعداد نظر: 1