🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد مهدی نورالهی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار محمد مهدی نورالهی

دل تخریب‌چی

محمد مهدی نورالهی 11 دی 1402

 

هنوز این چشمِ هجران‌دیده، افتاده به راهت هست

غزل

خوانش: 50

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

غزل بی سر

محمد مهدی نورالهی 01 آذر 1402

 

دوباره اشـک قلـــــــم روی دفتــر افتاده

غزل

خوانش: 61

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

عشق زمینی

محمد مهدی نورالهی 19 آبان 1402

 

تو یک «سلام» بگویی، هزار شـب مستم

غزل

خوانش: 123

سپاس: 4

تعداد نظر: 2