🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق زمینی

(ثبت: 265455) آبان 19, 1402 

 

تو یک «سلام» بگویی، هزار شـب مستم
تو یک «نظــر» بنمایی، هـــزار دل بسـتم

تمام عمــــــر دویدم به شوق این لحظه :
«کـنار من بنشینی و دسـت در دسـتم…»

میان «شعــر» فقط می‌توان تو را بوسید
که با مجــاز و کـنایه ز پـــرده ها جَــستم

کِه‌گفته‌ عشق فقط آسمانی‌است؟ای‌شیخ!
به لطف عشـقِ زمینی، من از زمین رَستم

بیا! – به کـوری چشـم حسـودمان – بگـذار
تمام شهــــر بفهمند «عاشقــــت هستم…»

 

محمدمهدی نورالهی

۱۴۰۱/۱۱/۱۴

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمد مهدی نورالهی
    شاعر خوش قریحه عزیز

    به محفل ادبی پاک خوش آمدید

    شعر زیبا و دلچسبی از شما خواندم

    سپاسگزارم از اشتراک

  2. صفا یغمایی

    آبان 20, 1402

    درودجناب نورالهی گرامی
    غزل زیبائی‌ست
    به نوبه‌ی خود حضورجنابعالی را به این محفل ادبی خوش‌آمدعرض میکنم.
    موفق و مویدباشید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا