🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل تخریب‌چی

(ثبت: 266619) دی 11, 1402 

 

هنوز این چشمِ هجران‌دیده، افتاده به راهت هست
هنوز این لنج طوفان خورده در گرداب آهت هست

هنوز این دل میان کوچهٔ میعادمان مانده
دمادم در امید گوشه چشم گاه گاهت هست

شب دیدار چون طفلی که دارد شوق ماه مهر
دلم تا صبحدم در تاب گیسوی سیاهت هست

مرا موسیقی چشم تو در رقص آورد هردم
چه‌حاجت گفتگو بین من و تو؟ تا نگاهت هست

ز ناز و عشوه پیش پای دل «میدان مین» چیدی
دلی تخریبچی چون من کجا بین سپاهت هست؟

 

محمد مهدی نورالهی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا