🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کمال بلوچ
کمال بلوچ

دل نگران

کمال بلوچ 13 خرداد 1403

 

دل نگران است تو را

سپید

خوانش: 38

سپاس: 0

 

دل نازک است می‌شکند دست مزن

سایر

خوانش: 37

سپاس: 1

تعداد نظر: 1