🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل نگران

(ثبت: 270078) خرداد 13, 1403 

 

دل نگران است تو را
نکند عاشق نشوی بروی
یا که تو دل بدهی به دگری
دل اینجا دل دل می‌کند
برای تو درد می‌کشد زندگی را
تو درگیر ناز چشم دگری
دل بیمار و رنجور است
از تو دور است
این چه شور است
من دل سپردم به تو و تو به دگری
گرد پایت سرمه چشمان من
جان من
بیا ماه امشب مهمان من
آسمانی روشن
دل نگران است
چشم به راه
دوستی من و تو
در آسمان خورشید و ماه
آه
دل نگرانم
یار با دگرانم
دل نگرانم
تو را من چشم در راه
شبان تا صبح با ماه
فاش گویم رازها
آه دل نگرانم
فدای تو چشمانم
کاش نمی‌دید چشمانش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا