🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کفتر چاهی

(ثبت: 270042) خرداد 11, 1403 

 

دل نازک است می‌شکند دست مزن
عاشق شده یکبار نمی‌شود دگر جان مکن
کفتر چاهی بپر برو از بام من
دل من را ربوده آهوی ختن
چشم بسته دل در بند است و گرو
آهو نیست او شیطان و اهریمن
دل نازک است برو کفتر چاهی
هی اصرار مکن برو جان من
هی اصرار مکن زخم دل بسیار مکن
برو پی معشوق دگر در دشت و دمن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 11, 1403

    سلام
    به خاطر زحمتی که متقبل شدید لایک کردم . اما جان برادر ، اول از هرچیز باید وزن کار را بشناسی ، درست به همان مقدار که با قافیه ها آشنا هستی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا