🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجایی جوانی که یادت بخیر

(ثبت: 270714) تیر 10, 1403 

 

کجایی توای جان جوانی. نمبینم زتودیگرنشانی
زمان توسبک بودم چوآهو. بدیده همچودال سیه مو
بسرداشتم من خرمن مو. دهانم ازصدف پربودانبوه
بدل هردم بودشوروهوایی.؛صدایی چون هزاران بیخش نوایی
تنی پرزوروبازوهمچوآهن. دلاوربی مهاباجست وتوسن
نمیدانم چه شدبرمن جفاکر؛؛رفیق نیمه راه گشت ورهاکرد
کنون اکفاکنم برخاطراتش؛ ولی افسوس برمن میزندتش جوانی توکجایی توکجایی. صدایت میزنم شایدبیایی
بگوش باشیدای جوانان. بفهمیدوبدانیدقدردوران
به ناگه پیروفرتوت بگردید. تلمبار ازغم اندوه بگردید
بریدعبرت ازکارقدیمان. نگوییدتجربه گیرم زبحران
بکسب علم ودانش گام بردار. ؛نباشندمردم دانا گرفتار
زمان راتاتوانی دان غنیمت. که عمرناگه رودازآدمیت
به وقت گفت وگپ کمترسخن گو؛بگیرازنطق عالم حکمت
او
به گردن داشتم ایپندهارا. توخواه بشنوخواه نسیان ببرماراچکارا…….

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درودتان باد بسیار زیبا

  2. معین حجت

    تیر 10, 1403

    درود جناب شریبی گرامی و بزرگوار …
    جناب شریبی عزیز چنانچه می خواهید به سرودن شعر کلاسیک بپردازید لازمه اش فراگیری کامل علم عروض و قافیه است، ان شاالله با فراگیری اصول سرایش، آنچه می نویسید شعریت لازم را پیدا نماید …
    موفق باشید …🌺🌺🌺🌺

    • منصور شریبی

      تیر 11, 1403

      سلام آقای حجت گرامی امیدآن دارم باکمک شمابزرگوارن بیشتریادبگیرم میدانم نوشته ام شعریت نداردنیتم فقط قلم زدن بودبابت این جسارت صمیمانه پوزش می طلبم

  3. حمید گیوه چیان

    تیر 10, 1403

    درود بر شما
    ضمن سپاس از شعرتان، جان کلام را استاد حجت فرموده‌اند و بنده برایتان آرزوی بهترینها را دارم.
    شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏💐💐💐

    • منصور شریبی

      تیر 11, 1403

      سلام.استادگیوه چیان ممنون که وقت گذاشتید.بنده سواداندکی دارم جسارت کردم ازشمااستادان پوزش میخواهم وسعی میکنم فقط ازقلم شما بزرگواران لذت ببرم …درپناه حق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا