🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امیر اصفهانی(دلقک)

بچه ها ارام،نوبت بر من و انشای من

 قصه درداست و تشریح من و غمهای من

خوانش: 306

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

این چه رسمی ست که با سنگ بر اینه زنند

یوسف از چاه دراورده،به زندان زلیخا ببرند سر ببرند

خوانش: 325

سپاس: 1