🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همهمه

(ثبت: 3555) اسفند 15, 1395 

بچه ها ارام،نوبت بر من و انشای من

 قصه درداست و تشریح من و غمهای من

ای معلم،ترکه ات راواگذار و گوش کن

جرعه ای از جام نافرجامی من نوش کن

جمله در انشایشان گفتنداز تابستان خویش

من کمی میگویم از تنهایی این قلب ریش

در مسیرزندگی،درکوچه های سرنوشت

اعتیادلعنتی،این دست شیطان،دیو زشت

بال بابای مرا،در اسمان ارزوی من شکست

اوزما ببریدوحسرت ،غم کنارما نشست

من زمین خوردم،سرافتاده اش بالا نکرد

گریه کردم چشمهای نیمه بازش،وا نکرد

من غریق اشک ناکامی واو پنهان به دود

من پریشان در میان موج غم ،او نشعه بود

من نمیدانم که تابستان چسان برمن گذشت

عمر من پاییز بود و باغ امیدم چو دشت

تندبادی تاخت بر اشکم،دگر بغضم شکست

کشتی غمهای من در نامه ام برگل نشست

اشک من زنجیر شد بر حلقه چشم همه

در میان بچه ها خاموش شد ان همهمه

گفتم ای استاد تابستان به فصل من نبود

شاهدم جان نحیفم،این دو چشمان کبود

من دلم هق هق،پدرخوابیده،سیگارش به لب

من نشان دارم ز تابستان،به جانم،حرم تب

ای دریغا،باغ بی برگی نصیبم شد ز افیون پدر

ای که خوش بودی به تابستان،من اینسان دربدر

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 17, 1395

    درود بر شما جناب اصفهانی عزیز

    خوش آمدید

    زنده باشید

  2. سحر جهانی

    اسفند 17, 1395

    درود وخیرمقدم جناب آقای اصفهانی…. .

    زیباخواندمتان…..

    موفق باشید. 

  3. درود وخیرمقدم 

    شعر زیبایی ازقلم توانایتان خواندم

    نویسا مانید

  4. نگار حسن زاده

    اسفند 17, 1395

    درود بر شما

    خوش آمدید به شعر پاک.خیر مقدم عرض می کنم

    فصه تلخ و دردناکی بود

    کاش شاهد این تلخی ها نباشیم

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا