🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حمزه بنی سعید(رهرو)
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: آبادان
بیوگرافی:
آخرین اشعار حمزه بنی سعید(رهرو)

«مسلخ شعر»

حمزه بنی سعید(رهرو) 14 فروردین 1396

باید از نو شعر من، اینبار زاییده شویم

شاید این عصر دگرگون خواهد آجیده شویم

مسمط

خوانش: 481

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

«فصل سرد»

حمزه بنی سعید(رهرو) 13 فروردین 1396

شبیه یک زمستانیم و فصل سرد یعنی ما

شبیه ذوق پوشالی، کمی توزرد یعنی ما

خوانش: 584

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

«عشق جاودان»

حمزه بنی سعید(رهرو) 12 فروردین 1396

با اینکه حتی در قلم هم کم توان دارم

خوش می نویسم از تو تا تاب و توان دارم

خوانش: 483

سپاس: 5

تعداد نظر: 4