🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 «عشق جاودان»

(ثبت: 3761) فروردین 12, 1396 

با اینکه حتی در قلم هم کم توان دارم

خوش می نویسم از تو تا تاب و توان دارم

بانوی من صد شعر در چشمان خود داری

دیوانِ شعری رایگان در آشیان دارم

تا خنده بر لب آوری میدانم اکنون باز

میلرزد این دل، در خودم آتشفشان دارم

هر کس تو را هر شب کنار خود ببیند زود

شاعر شود من از تو این علم بیان دارم

سودای شاعر بودنم در سر نبود اما

من را تو شاعر کرده ای و صد زبان دارم

میلاد تو میلاد عشقی جاودان بود و

من پای «رهرو» در مسیری جاودان دارم

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1396

    سلام و درود 

    خیر مقدم 

    آفرین بر شما و بانوی بزرگواری که در شعر شما تا این حد اثر گذار بوده و میلاد  آن گرامی دخت مبارک.

    در پناه خدا

    • حمزه بنی سعید(رهرو)

      فروردین 14, 1396

      سلام و سپاس خدمت شما استاد گرانقدر 

      تشویق شما باعث مباهات بنده ست

      سپاس از حسن توجهتان

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 13, 1396

    خوش آمدید بنی سعید ارجمند

    قلم زیبایی دارید .منتظر اشعار زیبای شما هستم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا