🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پشتِ گوش

(ثبت: 285) آذر 7, 1394 
پشتِ گوش

گفتم از خویش مرنجان دگر این شیدا را
گفتی از رنج بری گنجِ مرا ، ای دارا

گفتم از چشم مینداز منِ رسوا را
گفتی آغوش به پایان بَرَد این بلوا را

گفتم آخر به لبم میرسد از هجرِ تو جان
گفتی آخر به لبت میزنم این لب ها را

عقل داند که بُوَد مژده ی وصل تو دروغ
دل ولی بی تو نمیخواست دگر دنیا را

حال ; تنها من و آن وعده و گیسوی سیاه ..
باز انداخته ای پشت دو گوشَت ما را !

حامد نصیری (نصیر)
شنبه _ هفتم آذر ماه هزار و سیصد و نود و چهار

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آذر 9, 1394

    سلام و عرض احترام

    بسیار زیباست

    درود بر شما

    • حامد نصیری

      آذر 9, 1394

      سلام

      بسیار ممنونم از لطفتون

  2. سوگند صفا

    آذر 9, 1394

    سلام و درود…

    خیلی زیباااااااااااااااا بود….

    احسنت به قلم تون…

    موفق باشین 

    در پناه حق

    • حامد نصیری

      آذر 9, 1394

      سلام

      خوش آمدید خانم صفا

      تشکر

      پاینده باشید

  3. apus

    آذر 19, 1394

    زیبا بود 

    منو یاد خودم مینداخت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا