🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 14 
  1. سوگند صفا

    آذر 30, 1394

    سلامو درود

    شب یلداتون مبااااارک…

    • حامد نصیری

      آذر 30, 1394

      سلام

      سپاس

      یلدای شما هم مبارک

  2. طارق خراسانی

    آذر 30, 1394

    سلام حامد جان

    یلدا بر شما مبارک

    انگار شعر زیبای شما را باید در تصویر بخوانیم .

    بسیار زیباست

    در پناه خدا……………………………………………………………………………………

    • حامد نصیری

      آذر 30, 1394

      سلام و درود استاد

      خوش آمدید

      یلداتون مبارک

  3. درود بر شما

    بسیار زیبا بود

    جسارتا پیشنهاد می کنم زین پس ذیل عکس های ارسالی متن شعر رو هم قید بفرمایید که خوانش اشعار زیباتون برای همۀ عزیزان آسون باشه

    عالی بود

    موفق باشید

  4. عسل رادمنش

    دی 1, 1394

    سلام

    بسیار زیباست

    مانا باشید

  5. حسـین رضـائی

    فروردین 6, 1395

    سلام امیدوارم این تصویر با گذشت زمان حذف نشود

    گاهی از این مشکلات پیش می آید

    شعر زیبایی سرودید

  6. قاسم پیرنظر

    آذر 30, 1395

    سلام بزرگوار 

    یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا مبارک باد

  7. نگار حسن زاده

    آذر 30, 1395

    درود جناب نصیری

    یلدا بر شما مبارک

  8. مينا امينی

    آذر 30, 1395

    درودها هنرمندگرامی

    مانا باشید و موفق

  9. فاطمه اکرمی

    فروردین 30, 1396

    سلام و درود بی پایان

    شاعر زیبا کلام

    دلنشین بود 

    خواندم

     زیبا باد لحظه هایتان

    درودها

     ماندگارباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا