🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزن بشکن دلو

(ثبت: 4002) اردیبهشت 18, 1396 

بزن بشکن دلو نامرد عالم

توکه دلدار نداری دل ندیدی،رد عالم

اهای اهل زمین قلبم شکسته

دراین سایه وزین از درد عالم

قلم شلاق زده بر دفترم باز

بزن بشکن بکوب این سرد عالم

دگر جوهر نمانده در قلم قلبم به دل گفت

بده دلداری ای زیبانگار زرد عالم

نگو پاییز شده در فصل سبزی

که من پائیز نبودم ،گرد عالم

بگو،،بهزاد،،چرا کس نیست شبخوان!؟

کجاست مشکل گشا شبگرد عالم !؟

بیا اینبار شویم هردو خراب مست

تو ماهش باش من برکه ،شعرتردعالم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):