🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کتابفروشی

(ثبت: 3999) اردیبهشت 18, 1396 
کتابفروشی

امروز برو کتابفروشی سر خیابان

همان نزدیکترین محل فروش کتاب به تو

هرچه دوست داشتی کتاب بخر

واگر دیدی کتابی مورد پسندت نبود

کتابفروشی را به آتش بکش

اگر راضی نشدی !!

کل دنیارا…!

شاید رضایت از کفایت یا کفایت در رضای وجودت معنا نشده!!

حالا میتوانی خودت را هم به آتش بکشی!!

هرانسانی

یک کتاب است برای خود…

ببین چقدر کتابی و چقدر بی کتاب!

درکجای خود

باعث کتاب!!