🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیج باد بهارم

(ثبت: 3852) فروردین 25, 1396 
گیج باد بهارم

از دست جهل فراری،یارم مرا قراری

زیبا شوم!چه کاری؟گر هستی ام،کناری

عشق و گدا چه درهم،عین یقین تا شد

یکحال مشوش آری،درکوی ما جاری

میزانترین نگاه را ،پروانه زد به شعله

دیوانه گرچه داری،چشمان کنند زاری

حکمت بلای جان شد اندر صف حکیمان

مثال آن الاغی ،گاری برای باری

هواتر از هوایی گیج باد بهارم

یاد صفای یاری،مبهوت اهل هاری

ساقی بده جوابی،مجلس بساز مارا

کل جهان که قاری،ساقی بسان تاری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):