🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حسین پاسلار

 

باید شروع کرد نوشتن در این مجال

غزل

خوانش: 104

سپاس: 5

تعداد نظر: 14

(زلف پریشان)

من نه ، حریف زلف پریشان نمی شوم

خوانش: 335

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

(زائری  از جنوب)

از ما سلام ، روشنی ماه و ماهتاب

مثنوی

خوانش: 303

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

جادوی چشم های سیاه همیشگی

مثل همیشه محو نگاه همیشگی

خوانش: 331

سپاس: 1

تعداد نظر: 1