🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بسم علی

(ثبت: 254020) آذر 26, 1401 

 

باید شروع کرد نوشتن در این مجال
بسم علیّ، عالی، اعلای، ذوالجلال

چیزی بزرگتر ز همه جز خود خدا
تو مظهر العجایبی و مظهر کمال

درکت برای ذهن بشر جز خیال نیست
از ممکن است فاصله تا لحظه محال

صدها هزار واژه ی بی حد و بی عدد
باید نوشت وصف تو را وصف در خیال

ای پادشاه عالم لاهوت و ملک جان
در حیرتم از اینهمه زیبایی و جمال

هر کس به جذبه ای شده مجنون عشق تو
قربانیان عشق شما خونشان حلال

این اشک ها نشانه یک عمر عاشقیست
میجوشد از درون دلم چشمه ای زلال

گفتی به وقت مرگ تو دیدار ممکن است
شیرین تر از عسل شده آن لحظه وصال

در محضر تو بند زبان ها بریده باد
باید سکوت کرد، ادب کرد ، بی سوال

نامت بلند … اشهد ان علی ولی
حالا اذان بگو سر ماذن بیا بلال

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. جواد مهدی پور

    آذر 26, 1401

    گفتی به وقت مرگ تو دیدار ممکن است
    شیرین تر از عسل شده آن لحظه وصال

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    زیبا ست

    عالی و آسمانی سرودید

    اجرتان با صاحب اثر

    زنده باشید جناب پاسلار گرامی

    درود هاا

    💐🙏👏👏👏👏🌺💐

  2. حسین جان پاسلار
    بسیار غزل زیبا و دلنشینی بود

    مرا یاد این بیت می انداخت :

    ای که گفتی من یمت یرنی
    دل فدای کلام دلجویت
    کاش روزی هزار دفعه میمردمی
    تا ببینم از تو رویی

    بسیار علی بود و بسیار عالی سرودید .
    لذت وافر بردم
    سپاس

  3. طارق خراسانی

    آذر 26, 1401

    سلام و عرض ادب و خیر مقدم 🌹

    شاهکارتان ستودنی ست
    قوی ترین اثری ست که در عصر حاضر برای مولای عاشقان سروده شده است.
    غزل بسیار گرم و پر از احساس است.
    شک ندارم که حال روحی شما حال معمولی نبوده است.
    در حیرتم چرا صبح چشمم به این نفیسه نیفتاده بود.
    دست و قلم توانای تان را از صمیم جان می بوسم.

    در پناه خدا شادزی 🌿❤️🌱🌹👌👏👏👏👏👏👌🌹🌱❤️🌿

    • حسین پاسلار

      آذر 30, 1401

      ممنون از نظر جنابعالی دوست عزیز و استاد ارجمند

  4. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    درپناه حضرتش سربلندباشید
    🌸🌸🌸🌸

  5. صفا یغمایی

    آذر 27, 1401

    درودبرشماجناب پاسلارگرامی
    احسنتم وبارک الله
    بسیارزیبا سروده‌اید اجرتان با مولی‌الموحدین علیه صلوات المصلین.
    🌺🌺🌺

  6. محمدعلی رضاپور

    آذر 27, 1401

    یاعلی

  7. مهرداد مانا

    آذر 28, 1401

    سلام
    و اجرتان با صاحب اثر .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا